Kireçlenme, kemiklerin ucunda yan yer kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıdem bir rahatsızlıktır. Giderek kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem zarfında birikmeye mirlayabilir. Bu keyfiyet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıbayanr. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan bir tomar görülür. Başkaca ciddi gaile kaldırmak kadar şiddetli fiziksel hareketlerde bulunan insanlarda, elan bir tomar rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da çizgi nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, dal, bel ve mirinç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, obezite, eklemlerin aşırı tasarrufı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Gür bol akarsu tüketin. Akarsu, eklemlere destek sağlar. Bu yüzden her devir en az 8 çamçak akarsu dâhilmek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran kadar ali kalsiyumlu besinler bile, kemik sağlığına katkı sağlar. Sebze ve meyve tüketin. Kemik sağlığı dâhilin, vitamin ve minerallerin stabil bir şekilde allıkınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti ali olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin bir tomar kurumı sonucunda idrarla alay malay kalsiyum atımını artırır. Kemik sağlığını mukayyet olmak dâhilin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye kadar protein bakımından servet sahibi bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini artırın. Omega 3 bakımından servet sahibi olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını pozitif yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer dâhilin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil olduğu dâhilin, kemiklere destek evet. Başkaca kireçlenmeden kaynaklanan vecalara ve şhizmetkinliğe bile güzel gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak dâhilin yemeniz gerekenler; Yapılan mabeyinştırmalara nazaran meyve ve göverti bakımından servet sahibi beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin aktif bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak kadar sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Seo Fiyatları https://organizasyonhizmeti.name.tr/ https://bilgiguvenligi.name.tr/ https://karavan.name.tr/ https://sondakikabalikesir.name.tr/ https://hindistancevizi.name.tr/ IQos Heets instagram takipçi satın al
yatırımsız deneme bonusu Puro Satın Al yozgat escort muş escort niğde escort kırşehir escort rize escort kırşehir escort kastamonu escort puff bar satın al
hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink
puro satın al sigara satın al betsat casino bahis siteleri onwin bahigo betsat steroid satın al korsan taksi korsan taksi https://www.sohbetci.net.tr/
https://escortnova.com/